در حال بارگذاری فایل ...
اپ سالن زیبایی اندیشهدسترسی آسان‌تر

میکاپ

توضیح در مورد میکاپ را می توان با یک سوال شروع کرد. آیا تا به حال به آرایشگاهی مراجعه کرده اید که دیدن نمونه کارهایشان نظر شما را به خود جلب کرده، اما پس از انجام کار رضایت خاطر شما تامین نشده باشد؟

آیا می دانید چرا؟

انجام گریم و میکاپ با یک سبک خاص، مناسب ساختار بعضی از صورت ها می باشد، و چهره را زیباتر جلوه می دهد. اما ممکن است همان سبک خاص گریم و میکاپ مناسب صورت شما نبوده و رضایت خاطر شما را تامین نکند. تلاش ما در این مجموعه برا این است که از سبک های متفاوت استفاده کرده که این خود باعث ایجاد تنوع بیشتر در کارها می شود و این امر تا کنون باعث رضایتمندی هرچه بیشتر مراجعین این مجموعه بوده است.

در نمونه کارهای ما که در گالری عکس نمایش داده شده است شما می توانید انواع آرایش های عربی و اروپایی را در کنار هم مشاهده نمایید. که به جهت فراهم کردن هرچه بیشتر رضایتمندی شماست.

 

میکاپ مناسب با هر بودجه:

استفاده از *برند های متفاوت و معتبر* نیز در انجام کار میکاپ و گریم، وجه تمایز ما با دیگر سالن های زیبایی می باشد.

بعضی از مواد ها که امروزه در دسترس ما آرایشگران و مصرف کننده ها قرار می گیرد بسیار گران قیمت بوده که البته متناسب با همان از کیفیت خوبی نیز برخوردار است یکی از این برند ها M.A.C میباشد که در حال حاضر موادی است که هنرپیشه های هالیوودی از آن برای گریم صورت خود استفاده میکنند، *اما این مواد به دلیل قیمت بالای خود ممکن است برای استفاده عموم مردم مناسب نباشد* و می توان برای کسانی که به دنبال پرداخت هزینه مناسب تری برای مراسم خود می باشند، جایگزینی انتخاب کرد که هم بتواند با این مواد از نظر کیفیت و نیز ماندگاری رقابت کند، و هزینه کمتری را نیز برای مصرف کنندگان و مشتریان به همراه داشته باشد.

ما در این زمینه فعالیت بسیاری داشته ایم تا بتوانیم با انتخاب درست مواد مناسبی که جایگزین مواد گران قیمت باشد، راه مناسبی برای کم کردن هزینه های مشتریان خود پیدا کنیم.

 

 

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سالن زیبایی اندیشه می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین